6 Aralık 2011 Salı

Sınav haftası resmen başladı :(

Evet evet..Sınav haftası.. Persembe günü matematik sınavımız var.Matematiğim hep iyiydi.Ama bu yıl ilk sınavdan 63 aldım.Annemle babam tabi daha çok çalışmamı istiyorlar artık.Ama ben şu lanet olası matematiği AN-LA-MI-YO-RUM!
  Hocamız bayan ve çook tatlı ama biraz gıcık olabiliyor bazen.Sınav soruları resmen kazık.
 Ayrıca yarın okulda nöbetçiyim.Daha da yorucu.En son nöbetçi olduğumda türkçe hocasının çikolata krizi tutmuştu sanırım :D 5-6 kere kantine gönderdi beni.
  Vee bugün sınıfı sinekler bastı.Cidden ders bile işlenmiyordu.Neyse zil çaldı.herkes aldı eline kitapları başladı sinekleri kovalamayaa.Zaten 30 tane falan sinek vardı.Herkes sineklerin peşinde ssıralarda zıplıyor.2 kişi de kapıda hocayı gözetledi.Bugün okul çıkışı da sınıfta sadece 4 sinek vardı :)
 Son 2 dersimiz bedendi ve aşırı yorgunum.
Ayrıca matematik çalışmam lazım.

Gerçi ben Twitterda gezinip aynı zamanda da şarkı dinlemeyi daha çok isterdim dee :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder